Sunday, April 1, 2012

Oh Bulan




Kenapa orang cakap kalau kita rindu seseorang, kita mesti tengok bulan? ( kata orang lah


Sebab...
Orang kata, kalau rindu kat seseorang kita tengok bulan. Kalau orang tu rindu kat kita juga, dia pun tengok bulan. Hilanglah rindu sebab diibaratkan kita sedang tengok muka orang yang kita rindu :D


sumber : En. Google

Tapi, aku terfikir juga.. Kalau kita rindu dengan orang tu then kita tengok bulan, orang yang kita rindu tu pun tengok bulan tapi tak rindu dekat kita tapi rindu dekat orang lain... Camna tu??? Lu pikirlah sendiri. Tepuk dada dan senyum, tak perlu kata apa-apa XD






^_^






8 comments:

  1. he3 , selalu tengok bulan , tengok keindahan ciptaan Tuhan nih dapat pahala free , hehe .

    ReplyDelete
  2. hee btol2.. tp tkut juga nk tgk bulan mlm2..hee

    ReplyDelete
  3. alahai....sweetnya main tgk2 bulan...hehe...dlu ada 1 cter ni main tgk2 bulan gk la...misya n adam af blakon...tjok main2 cinta kot...cik lynn pn dh tlpa...=p

    ReplyDelete
  4. haha.. even tengah rindu, tengokk bulan tak rase pape pown.. cmner ek ? hahha

    ReplyDelete
  5. bulan kan besar. kita kan kecik.

    kita rindu kat bulan. bulan rindu kat setiap org yg tgk dier. hehe

    wanburdtg dr segmen sharfynaz

    ReplyDelete
  6. haha..tanya sama itu encik hp...cer try kol dia..klo dia cakap rindu..haaaa..betul la tu!

    ReplyDelete
  7. Kalau rindu, tengoklah bulan. Sebab walaujauh mana pun kita, kita tetap pandang bulan yang sama :) Haha, kalau pandang tapi rindu org lain tu, mmg sadis lah, haha.

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb