Wednesday, April 11, 2012

Remaja Ini Merana Akibat Dibuli


Sekarang ni, makin menjadi-jadi kes buli. Lagi-lagi kes buli. Senggugut terus telinga aku bila asyik dengar orang cakap pasal kes buli. Baru-baru ni, ada satu lagi kes buli yang maha dasat. Puyoooh, kerut dahi aku dengan kes yang satu ni. Peliksss sungguh. Adakah patut, gara-gara coklat cadbury je budak remaja pompuan tu dibuli. What? Coklat cadbury?
 
sumber : uncle google
Ish ish ish, tak patut... tak patut... Apalah yang spesial sangat dengan coklat cadbury tu? Dekat kedai berlambak dijual. Kesian aku dekat budak tu, kena buli sampai bentuk muka jadi bulat. Aikkk, camna tu? Tak terjangkau di akalku! Tak percaya, korang tengok gambar ni. Real punya buli tau!

Wkwkwkwkwkwk, gambar buli nak mamposss! Tak logik sungguh. Sekian...




^_^





1 comment:

  1. tag cik adieb..

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/04/lucky-draw-contest-by-izzul.html

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb