Thursday, February 16, 2017

Phantom vs Hades

Assalamua'laikum

Phantom vs Hades. Haku layan 20 episod tak boring! Setiap episod tu sangat mendebarkan 😱. Drama ni dah lama pun, dalam tahun 2012. Agak ketinggalan jugalah sebab baru layan sekarang 😢.

Semalam baru tamat drama ni kat channel 393. Nak tengok episod akhir cerita ni, aku pun ikut berdrama 😂. Tinggal 10 minit lagi nak main, aku tertidur. Aku terbangun bila cerita ni dah abes. Hampehhh 😒. Penat aku berjaga, sebab nak tunggu jam 0050 am. Nasib baik ada ulangan pagi tadi jam 1030 am. Bila waktu kemuncak episod last ni, tetiba perut aku pula memulas 😠. Hadeiii. Cepat-cepat aku siapkan urusan yang tak diundang. Tamat kisah drama aku.


Ok, sebenarnya tajuk drama ni kalau kat channel 393 'GHOST' 👻. Sangat best, aku bagi 10.5/10 😁. Aku yang sesaja letak 'Phantom vs Hades' sebab ada kaitan dalam drama ni 😏. Drama tentang kisah polis unit jenayah siber 👮. Memula tengok gitu-gitu ja, takda feel. Start aku tertengok episod kat sekolah tu 🏫, terus menarik minat aku 😍. Aku suka watak si lembu gila dalam drama ni.

Siapa dah tengok drama 'Ghost' ni?
Yang belum tengok, nak aku review tentang drama 'Ghost' ni?





30 comments:

  1. macam best je. pelakon master sun kan tu.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kak. tapi bab pelakon tu sy x tau sebab first time tngk dorg dlm drama ghost ni 😄

      Delete
  2. Cerita korea kalau dah layan episod 1 susah nak tinggalkan episod 2... begitulah seterusnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kalau cerita tu boring, tetap tinggal 😄 x tngk dah

      Delete
  3. Sis pun terlepas last series ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  4. Tak, tak tengok lagi. review cepat hehe.

    ReplyDelete
  5. Tak tengok pun cite Korealah NA....
    Tak perlah bukan rezeki awak dpt tengok cite tu mlm tu. Mesti ada ulangan dia kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tngk ulangan time pagi, kat utube pon ada 😄

      Delete
  6. Kakak ni dah tualah NA jadi memang jaaaarang sgt melayan utk menonton
    Kalau anak-anak kakak memang suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak2 pun blh tengok, sebab cerita lebih kurang mcm conan 😄

      Delete
  7. so ji sub tu kan? drama dia bg sy slalu x de perasaan (watak dia laa) hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah, so ji sub. start best bila dia jd park ki young. muka mcm tu ja time berlakon 😄

      Delete
  8. Tak tengok lagi citer ni... macam best aje.

    ReplyDelete
  9. Tengok-tengok macam tu jer... tak follow sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. memula sy x follow juga, start park ki young tukar identiti baru rasa best 😄

      Delete
  10. Dah lama x tgk drama korea. Cam best jew cite Ghost nie. hihi. nanti kalu free time, nak try tgk cite ni. :D

    ReplyDelete
  11. Saya kalau tengok pun tak faham.
    Nanti tertidur.

    ReplyDelete
  12. eh sama lahhh! baru tengok drama ni walaupun drama ni dah berabad. dan rasa menyesal lambat tengok ghost ni hahaha. sebab best gilos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan 😄 sangat best 😍 lagi best bila si Park Ki Young tukar identiti jd kwn dia. bijak sikit unit jenayah siber

      Delete
  13. belom tgk lg. tp, my biras dh tgk. t'gila2 sgt dia kat citer ni.

    ReplyDelete
  14. Alahaiii..dh lama x lyn drama korea..klo terjebak balik..mmg parah😂😂

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb