Thursday, February 2, 2017

Penyertaan Bloglist Blog by Farhana Jafri

Assalamua'laikum

korang yang nak join boleh klik sini πŸ˜„ thanks Dy & Farhana jemput i join πŸ˜‰


sahabat yg terpilih:


Perjalanan sebagai seorang blogger:

Aku ni kaki jalan 🚢, so tempat yang aku pi aku akan abadikan dalam blog walaupun baru dua tiga tempat yang aku baru post πŸ˜‚ Bila kengkawan aku tau yang aku ni blogger, depa save no fon aku letak nama 'Dieba Blogger' πŸ˜‰. Kembang kempis jugalah lobang hidung πŸ‘ƒ Ada sorang kawan aku ni, kat tempat awam pon sukati panggil aku 'Dieba Blogger' 😱. So, sebab dia ramai yang tau aku ada blog. Thanks Shida 😝 Pastu, yang paling best dapat ramai kenalan blogger 😘 Yeeha 😁 Dari blogger, kitorang up jadi friend kat FB, saling follow kat ig πŸ™Œ 








10 comments:

  1. Dieba blogger. Comel jer nama tue 😘

    ReplyDelete
  2. Good luck! sy join juga hehe..klo saya nyorok2 just kwn2 yg rapat je dpt hidu yg sy nie blogger itupn dorg samar2 jugak..haha

    ReplyDelete
  3. good luck juga mas πŸ˜‰ sy pon x tau camna la dorg blh tau sy ada blog πŸ˜‚

    ReplyDelete
  4. goodluck dan kalau ada masa jemput join GA ni pulak http://sishawa.blogspot.my/2017/02/giveaway-hawa-tanya-ini-blog-siapa.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih πŸ˜„ insyaAllah kalau x busy sy join

      Delete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb