Friday, May 12, 2017

Jubah Plain Koshibo Murah

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamua'laikum


🌷 KENAPA PERLU MEMILIH ABAYA MALIZA???

👗 Material: heavy peach KOSHIBO

👗 WUDHU & NURSING friendly

👗 cutting A

👗 POKET di sebelah kiri

👗 setiap colour ada DUA DESIGN TANGAN (getah & zip)

👗 18 exclusive colours
*warna sedikit berbeza atas faktor pencahayaan

➡ SHOCKING PINK

➡ DEEP PLUM

➡ MEDIUM ROYAL BLUE

➡ MAROON

➡ OLIVE

➡ ROYAL BLUE

➡ DARK MAGENTA

➡ SEA GREEN

➡ DARK GREY

➡ CADET BLUE

➡ BLACK

➡ WHITE

➡ DENIM

➡ PLUM

➡ MOSS GREEN

➡ CARAMEL

➡ MINT

➡ FRENCH ROSE 

👗 Size: S-5XL!!!

Harga yang kami letak sangat berpatutan:

Tangan getah: RM60 sm, RM65 ss
Tangan zip: RM65 sm, RM70 ss

Harga untuk size 3XL-5XL:
Tangan getah: RM65 sm, RM70 ss
Tangan zip: RM70 sm, RM75 ss

HARGA BORONG 5 HELAI & KE ATAS:
Tangan getah: RM55 sm, RM60 ss
Tangan zip: RM60 sm, RM65 ss

Harga untuk size 3XL-5XL:
Tangan getah: RM60 sm, RM65 ss
Tangan zip: RM65 sm, RM70 ss

HARGA BORONG 12 HELAI & KE ATAS:
Tangan getah: RM50 sm, RM55 ss
Tangan zip: RM55 sm, RM60 ss

Harga untuk size 3XL-5XL:
Tangan getah: RM55 sm, RM60 ss
Tangan zip: RM60 sm, RM65 ss

FREE POSTAGE! 

📱 Whatsapp / Telegram: 0198934755
IG: jubahplain



#jubahplainmurah
#jubahmurah
#jubahmurahmalaysia
#abayamaliza
#basicplainabayamaliza
#jubahplainwudhuandnursingfriendly
#sayajualmurah
#abayamurahbawahrm100
#bridesmaidsdresses

30 comments:

  1. asslmualkm hehehe lama xboom bz sikit... dh start bisnes ye alhamdulilah ☺️☺️☺️ lawaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa'laikumussalam 😄 Doakan bisnes ni masyukkk dan dapat membantu masyarakat sekeliling 😉

      Delete
    2. aminnn... dah musim nk masuk ramadhan ni mesti ramai yg tercari2 😄😄

      Delete
    3. Ha ah Nina, tapi yang banyak dicari adalah jubah sedondon bagi yang berpasangan 😉

      Delete
  2. Replies
    1. Yup, boleh dipelbagaikan sebab kosong 😄

      Delete
  3. color lawa lawa. kosong look simple. harga pun boleh tahan murah kan.

    http://www.aswaleyla.com/2017/05/pulau-perhentian-maldives-of-malaysia.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, kosong dan simple tapi kita boleh pelbagaikan. Nak letak lace boleh, nak buh manik boleh, nak tampal sticker bunga/ corak pun boleh 😘

      Delete
  4. Cantik pula warna maroon tu :D

    ReplyDelete
  5. Wkmsalam.
    Tak tenguk jubah, tenguk modelnya.

    ReplyDelete
  6. cantik2 warnanya, harga pun murah tu

    ReplyDelete
  7. wah menarik ini, rambang mata beb

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
  8. Cantik dan murah. Macam tak percaya pula bila tengok harga tu. Sebab selalu tengok jubah harga seratus ke atas...

    ReplyDelete
  9. nour jual ye?
    moga bisnes kencang ye.
    aida teringin nak pakai jubah gini tau, nour.
    tapi tu la badan x sesuai ha ha ha :)
    kurus = sesuai.
    cantik beralun...
    harga berpatutan :)

    ReplyDelete
  10. Ya, sy jual Aida. Jubah ni labuh, size pun dari S-5XL :D

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb