Thursday, January 5, 2017

Garang Bebenor Teacher Mieza

Assalamua'laikum

Sekarang ni terlebih rajin plak aku nak scroll fesbuk dari atas ke bawah, dari bawah ke atas ⬆⬇

Tetiba ternampak plak status kawan aku ni;

"Twinkle twinkle little star ⭐, I wanna hit you with a car 🚗. Throw you off a cliff so high, hope you break your neck and die!"


Fulamakkk! Garang bebenor dah ticer mieja skang ni 😱

Dah masuk 7 tahun aku berkawan dengan Mieza ni. Kenal time PLKN dulu, tak sangka plak boleh jadi geng. Sekarang Mieza dah jadi teacher, duk plak kat LD. Tunggu cuti skola ja la baru dapat jumpa  :'( tskkk sobsob 😂




6 comments:

  1. Sabar ya.. tunggu cuti tahun baru cina ni dapat jumpa lagi

    ReplyDelete
  2. Perghhh lirik lagunya!! Hope budak2 takde nyanyi lagu ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada bakat jd pengubah lirik 😂😂😂

      Delete
  3. Marah ke siap la agaknya tu yea?hehehe

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb