Thursday, December 6, 2018

Ni Sebab Haku Menghilang

Assalamua'laikum

Tobat aku tengok last entry 11 october uollsss 😱 sumpah aku bukan sengaja x update!

Memang kengkadang timbul juga keinsafan di hati nak update blog, kesian berat dengan habuk sebab lama x singgah 😢😢😢 tapi apakan dayaaa, busy dengan duniawi 👉👈

Mana sibuk dengan kijo, nak siapkan assignment lagi, masuk kelas time cuti... cuti skola tu, aku x cuti weyhhh 😢😢😢 dah la kelas start jam 7. Kengkadang abis jam 10 T_____T

Bersyukur betul aku cuti skola bulan 11-12 ni betul-betul cuti. Kelas ditangguhkan 😊 So, dapatlah luangkan masa suti-suti mesia dengan family, dengan gang karasss. Sepa yang follow ig aku tu, tau la korang kan apa aktiviti aku 😂

Dun woly, nanti aku sedaya upaya luang masa hupdate setiap aktiviti time suti di belog ni k 💋💋💋

Jangan tanya aku ini gaya bergambar apa 😂




Kbye!

16 comments:

  1. hahaha penat nak tiup habuk dekat blog ni. Welcome back ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you 💋💋💋 dah jd 1 kijo pi tiup habuk 😂

      Delete
  2. sesekali updated kan blog ya dek..dah follow blog saya ke sama2 Sabahan blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. X dpt check sdh follow ka belum guna google plus 😂😂😂 sodih, bg link blog la 😃

      Delete
  3. Hai Awak.. Welcome back.. tq singgah blog akak..

    ReplyDelete
  4. Welcome back NA.. Kalau hilang pun in shaa Allah boleh cari kat IG..

    ReplyDelete
  5. Yer. samalah kita. sis busy gak dgn duniawi tu tak update sangat

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb