Tuesday, July 17, 2012

Beg



Entah kenapa tetiba muncul minat untuk mengumpul beg. Bila dah beli, tetap rasa macam nak beli lagi. Ish ish ish, x bek. x bek!
Nie lah beg pertama yang aku beli dekat negeri Kedah ni

Ehem ehem, bukan hak milik aku tapi milik Cik Syazwa. Serupa tapi tak sama

Haah, yang ni 111% hak milik aku. Takda niat nak beli, tapi... ehhh? dah terbeli, hee

Bila aku dah beli 2 biji beg, Cik Syazwa pun beli juga. Cantekkk siot ~

Terus aku plan mau beli 5-6 biji lagi. Biar penuh 1 bilik dengan beg baru. Tapi... bila difikir balik, sekarang bukanlah masa yang sesuai untuk memborong semua beg yang ada di negeri Kedah ni. Skang ni, banyak duit mau pakai

Sekarang ni aku kena lebih fokus dan bijak dalam membelanjakan wang ringgit. Cewahhh, ayat macam pakar bab hal ehwal ekonomi ~  

ehhh? yang ni pun terbeli :p


p/s: rindu family di Sabah :'(






^_^





4 comments:

  1. dahulukan mana yg perlu dulu..
    beg tu kemudian2 boleh beli.

    ReplyDelete
  2. Lawa Doodle.....
    tak per hobi kumpul bag...heheheheh.
    Itu lah perempuan...normal.

    ReplyDelete
  3. wahh,comel2 beg2 atas tuh !! ;D

    ReplyDelete
  4. GIVEAWAY TERHANGAT DAN TERKINI!!
    ADA Pashmina,Bawal 2 tone ,Topup RM 5 ,2 Hadiah misteri,Keychain handphone,tudung 'obama' DAN BNYK LAGI..JOM TEKAN SINI -->> http://ga-contestdansegmen.blogspot.com/2012/07/1st-giveaway-by-wawa.html

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb