Friday, June 23, 2017

Pomade Buat Adikku

Assalamua'laikum

Adik lelaki aku aka adik bongsu aku aka satu-satunya adik lelaki aku, Qayum ni antara mereka yang suka pakai pomade. Time beli barang hari tu di CNF supermarket, aku nampak something yang macam pomade. Serupa tapi tak sama πŸ˜‰ Timbul idea aku nak pi usik si Qayum 😏

Aku: Yum, sini dulu

Qayum dengan gaya macho tolak troli ke tempat aku.

Qayum: Apa?

Aku: Yum, ada pomade baru. Smart bah design nya. Tapi kocik ja la. Tapi puas hati, pastu comel bla bla bla πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Qayum: Mana? *sambil angkat sebelah kening macam Ziana Zain

Aku: tuuu naaa sanaaa *terus aku bawa dia pi tempat 'pomade' tu πŸ˜‚



TADAAA 
😝😝😝

Kahkahkah!

28 comments:

  1. hahaha rajin ngusik adik ye... sama mcm liez rajin ngusik adik liez...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakit hati siblings bila sy mengusik dorang πŸ˜‚

      Delete
  2. Haaaa adoi pekena adik yaaaa.. .

    ReplyDelete
  3. haha..nakal kaka suka mengusik ye.nasib baik adik tak percaya.haha

    ReplyDelete
  4. Kesian Yum terpedaya..
    Pomade utk miow, hehehe

    ReplyDelete
  5. Kesian terpedaya bah....adui na si adieb, menyakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panas2 si Qayum sendiri kena kasi main πŸ˜‚

      Delete
  6. Hahaha.
    Angkat kening ziana zain.
    Selamat hari raya.

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya...


    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ
    Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani RahmanTerima kasih...
    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    ReplyDelete
  8. hehgege...kelakar entry ni...pomade miow rupanya

    ReplyDelete
  9. Hehe.ksian dia terkena. 😊

    ReplyDelete
  10. terkena si qayum ya, kakaknya suka mengusik

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib dialah dapat kakak yang nakal 😏

      Delete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb