Monday, October 10, 2016

Special Day For Me

Assalamua'laikum

24 SEPTEMBER 2016

Syukran Ya Rabbb...

Aku antara mereka yang telah dipilih ALLAH untuk menimba ilmu di bumi Insaniah.

Terima kasihhhh,
Buat kamu, kamu dan kamu...
Yang menjadikan diri ini seorang insan yang bergelar graduan ISMUS with honours!
I'm officially graduated!

Saya kuat kerana doa, sokongan & dorongan yang mereka berikan :D 

siblings!

Antara mereka yang hebat dalam bertutur Arab :) Sumandak Sabah 

Hasanee yang comel :) Nanti bawa aku jenjalan di Thailand k 

Kita belajar supaya kita sedar bahawa kita kurang cerdik, dan segala kehebatan & keagungan milik ALLAH! 

Jangan obses dengan title & gelaran. Jangan sampai makhluk puja kita tapi ALLAH x redha dengan kita!

Biar aku dah ada degree, tapi sebenarnya terlalu banyak ilmu yang aku belum khatam...

Moga ALLAH permudahkan... 



No comments:

Post a Comment

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb