Wednesday, June 6, 2012

Tima Kaci


Hoola hoola suma . Wahhh , terasa cam lama sudah aku tak update belog kan kan kan . Nasib tak berhabuk . Tak lama lagi aku maw pergi belayar jauh-jauh , konon-konon merajuk bawa diri lah ni . So , banyak benda maw dibeli . Cehhh , bawa diri pun maw beli barang ka jugak ??? 

Tym cuti-cuti panjang camni , op coz paci aku dekat Semporna balekkk . Cuti skola 2 minggu tuuu .. panjang tuuu .. so , aku pok-pok manja palsulah minta kirim belikan baju t-shirt ala-ala muslimah . Aku minta kirim 2 helai jak , top-top sampai dekat uma nenek .. perghhh , bukan 2 helai tapi 6 helai tuuu bos !!! Aku pun wat-wat muka teruja , cehhh . Banyakkk tu , rasa cam maw bolot suma jak . Agagagaga , jual ikan betullah ~

puyoooh , punya cantekkk bersusunnn

Nasib aku ni berhati suci , lalala~
So , kalo orang yang berhati suci mana boleh karittt . Jadi , aku kena tahan nafsu dari bolot suma baju-baju tu . Bagi sama rata :p

2 helai untok kakak aku , Nurul

2 helai untukkk aku

Dan 2 helai untuq adeq aku , Anum

Bahagian aku mestilah color yang cantek-cantek sebab aku yang wat muka tembok pergi minta kirim pat paci aku . Wets , baru kuar dari plastik tu . Belom cuci lagi~ Tak sabarrr aku maw pakai

Lagi satu , aku dapat ole-ole dari Indon . Puyoooh , jauhhh tuuu .. dari Indon tuuu .. mahal tuuu .. Tadaaa ~

Satu lagi , color merah tuuu :p
Yang ni ole-ole dari kazen aku si Wawa :)

Ma kacee paci Sari dan Wawa sudi bagi ole-ole :p Pemberian orang mesti dijaga baekkk-baekkk :D







^_^





3 comments:

  1. ye, jangan karit.. x bagus.. so, bagi sini satu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. iskk..hulur ler satu baju kat sini....hehehehe
    selamat belayar yek!!

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb