Sunday, December 20, 2020

Tahniah Kamal Adli & Uqasha Senrose

 Assalamua'laikum


Alkisahnya, sebelum masuk toilet, turn Kamal Adli & Uqasha Senrose. Kuar toilet, ehhh masi dorang lagi. Lamanyaaa. Pastu terdetik 'lain maciam' di hati. Aku stay depan tv, padahal dah mengantuk. Rupanyaaa... Kamal Adli lamar Uqasha di pentas AME2020 weyhhh. Dah lah aku minat lakonan si Kamal ni. Sempoi!



Terus aku maciam 'wowww!' tapi x tau kenapa 'wowww' πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Tahniah Uqasha Senrose dilamar oleh Kamal Adli, and tahniah Kamal Adli sebab lamaran diterima. Senyum2 ja aku bila Uqasha jawab 'yes' 😁 Cuma baju Uqasha ketat sangat di bahagian bumper. Pastu, kena zoom muka si Yaya, bestfriend si Uqasha dalam drama Perempuan Tanpa Dosa. 


Penuhlah wall pisbuk dengan berita lamaran si Kamal Adli ni πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚





12 comments:

  1. mkn nasi myk laa kite ya eh ehh hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. x, tengok artis mkn nasi mnyk ja. wkwkwkwkwkwkwk

      Delete
  2. Oh.. Baru tau. Sebab tak tengok AME. Alhamdulillah, takdelah Kamal Adli ni orang perli dok jaga jodoh orang je

    ReplyDelete
  3. Scene yang agak kontroversi ni. Jadi trend pulak ye. Semoga jodoh mereka berpanjangan.

    ReplyDelete
  4. haha, dulu couple kejap kan, lepas tu break up lepas tu now betul2 dilamar. hope dorg kawin la ya.. aku suka juga dgn kamal adli ni, uqasha pun aku suka, sweet2 bah dia ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x tau pula prnh kapel sblm td. tp suka btl sy tingu si kamal adli blakon. real

      Delete
  5. semoga cepat2 la mendirikan rumahtangga tu sbb lamaran dah diterima. So sweet!
    Done follow your blog. No 1058...

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb