Friday, November 20, 2020

Cemburu Seorang Perempuan

Assalamua'laikum



Aku cemburu tengok orang lain dapat kumpul ramai2 dengan family dorang.

Kecemburuan tu buat aku stress, buat aku x tenteram.

Aku sibukkan otak dengan macam2 kerja. 

Biarlah aku stress dengan kerja, dari stress kerana cemburu. Tapi...

Huuu... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭


5 comments:

  1. Wah lama simpan cinta tapi cemburu tidak dapat disimpan.
    Semoga dapat bertemu dengan keluarga nanti.

    ReplyDelete
  2. sabarlah. tunggu saja peluang boleh balik kampung, terus stay lama sikit sebelum balik mengajar di sekolah.

    ReplyDelete
  3. Ahaahh laa... betul kata-kata Saidina Ali bin Abi Talib ni... Saya pun baru tersedar. Done follow 1056

    ReplyDelete
  4. cemburu itu biasa. apapun cemburu menguji kita sebenarnya. sabar ye. semua orang pun tak sabar nak berkumpul dengan family bila dah terlalu lama tak dapat bersama.

    ReplyDelete
  5. akak pun jeles dengan adik2 yg memang duduk dengan mak abah kat kampung... kami ni tahan hati je nk balik kampung

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb