Saturday, August 20, 2016

Tahniah Pasangan Beregu Lelaki Malaysia

Assalamua'laikum

Fuhhh! Penat mata aku layan #BadmintonRio2016 ni. Jantung aku plak terlebih irama dagdigdug

Emosi weyh tengok Malaysia vs China ni. Tangan menggeletar nak udpate entry weyh. Sengit giler

Apapun, tahniah kepada pasangan beregu lelaki negara Tan Wee Kiong dan Goh V Shem kerana berjaya mendapat pingat Perak. 

Weyh, bukan senang tau nak dapat perak tu. Engko nak masuk Olimpik pun susah. Jadi, kita kena hargai usaha mereka yang bersungguh-sungguh lawan dengan pasangan beregu lelaki dari China. Belum rezeki Tan Wee Kiong & Goh V Shem genggam emas. 

Keputusan Final Badminton Beregu Lelaki Malaysia vs China:
Malaysia [ 21-16 ] China
Malaysia [ 11-21] China
Malaysia [ 21-23 ] China
Masa: 70 Minit


Tahniah!!! Semangat juang dorang berdua yang sangat tinggi!


8 comments:

  1. Tunggu keputusan final datok lee pulak. Kalau malaysia dapat emas.. agak2 cuti tak? Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kalau cuti, yeahhh! DLCW, good luck! chayoo2

      Delete
  2. hebat..tahniah pada pasangan beregu malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat hebat, boleh kena serangan jantung kalau tengok: 'D

      Delete
  3. tahniahh En.Tan Wee Kiong & En.Goh V Shem!! u guys de best!mlm nie wehhh..lg heart attackk waaa..nebes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah juga kpd DLCW :D warna warni game badminton olimpik kali ni

      Delete
  4. Tahniah.. Yeah!! Malaysia dapat pingat..

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb