Thursday, March 29, 2012

Suami Yang Ku Benci , Grrr !!!



Yup, aku mengaku aku benci suami aku. Satu-satunya suami aku! Tiada dua. Biarlah korang nak kutuk aku ke, hina aku ke sebab aku benci dengan suami aku sendiri. Kejamkah aku kerana membenci suami sendiri??? Bagi aku... tak kejam sangat pun. 

Korang tak tahu hati aku, betapa terseksanya aku kerana hidup serumah sebumbung dengan seorang lelaki yang telah pun sah jadi suami aku. Heiii, aku kahwin dengan dia pun sebab tunang... ops, bekas tunang aku ditangkap khalwat dengan pompuan lain. Yang aku tak puas hati, pompuan tu masih di bawah umur lagi. Tua sangattt ka aku ni sampai dia rembat pompuan bawah umur? grrr

Gara-gara dia, aku terpaksa kahwin dengan... siapa nama suami aku ni? Haa, Uwais! Ya, Uwais. Aku perhatikan suami aku ni handsome juga, baik pulak tu, sabar sangat dengan perangai aku yang teruk. Teruk? Mana ada teruk! Tapi, aku tetap benci dia... Sangat-sangat benci!!! Sebabbb?

Sebab dia hanya kerja sebagai ' PENJUAL BURGER ' !!! Huh, mana sesuai dengan aku. Aku pulak CEO. Eiii, ibarat pipit dengan merak lah! Tak padan langsung. Tapi, makin lama hidup dengan dia timbul pula satu perasaan. Hmm, mulut kata benci hati pulak tiba-tiba kata sayang... Hei hei hei, jangan mengarut wahai hati!!! Kehkehkeh, benci bilang cinta.


NOVEL SUAMI YANG KUBENCI :)

Seriously, novel ni best sangat. Aku bagi 10/10. Nak baca balik, tapi anai-anai pi makan. Tinggal kulit ja. Kuajo sungguh!

Penulis: E-MAN SUFI
Harga: RM20 sm, RM23 ss




^_^





7 comments:

  1. wsalam.. agak da masa baca entry ni, mesti cerita orang lain :)

    ReplyDelete
  2. hadoooii..!tpengaruh dgn nobel rupanyaaa..!

    ReplyDelete
  3. Uish suspen jek... ingatkan kehidupan real cik adieb :p rupanya cerpen.. hahah tertipu akak :P

    ReplyDelete
  4. haha. comel je sinopsis dia. tapi awat dat gurl sampai tahap CEO? hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu kena bacalah 😄 tp dia memang ceo dlm usia yg muda

      Delete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb