Tuesday, March 20, 2012

Alkisah Aku Dengan Train [ 1 ]



- boring di hostel punya pasal, aku dengan Aniq outing pegi Putatan. by train k

- sampai di Putatan, tanya ongkol train "train pegi Kimanis lepas ni jam brp?"

- ongkol cakap, sebelom jam 2. ok, aku dengan Aniq x percaya. say thank you and terus blah. muahahahahahaha

- jenjalan di Putatan sampai x sedar dah pukul 5 petang

- ok, ready untuk balik hostel

- sampai di stesen, mahu beli tiket...

- "dik, mana ada lagi train pegi Kimanis. sampai Papar saja ni"

-ok. dalam hati, 'omaigad!!!'

- takpa lah, Papar pun Papar la.

- dari Putatan, naik train zaman hitam putih. nostalgia sungguh!

- sampai di Papar, terus cari van balik Kimanis

-malangnya...

- semua van dah blah

-try teksi, ongkol teksi cas RM30 sorang. RM30 SORANG KAU!!! GILER!!!

- ada kakak cleaner Limauan cam muka aku dengan Aniq

- akhirnya, kakak cleaner jadi heroin aku dan Aniq.

-sudi tumpangkan dan hantar kami sampai depan gate asrama. biar berhimpit dalam keta

-thanks kakak, muah muah muah
 
 

 
 



^_^






3 comments:

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb