Thursday, September 16, 2021

Malam Semakin Dingin

Hai, assalamua'laikum 🙋


Lagu Spin 'Malam Semakin Dingin' diberi nafas baru by Tajul & Afieq! Bagi aku, smart! Aku jenis x minat laguuu, cukup dengar lima nam kali ja. Hanya ada beberapa lagu ja yang aku dok layan limaplohduajuta kali 😬 Abesssla lepas ni hari2 dok pasang lagu ni ja 😂 Masa aku buka utube tu, lagu ni antara yang trending weyhhh. Sesapa yang lom dengar, p buka utube saaanaaa. Aku malaihhh update lirik di sini sebab di MV tu ada juga lirik 😜 



Kbye 😉






22 comments:

  1. Tak pernah dengar lagu nafas baharu ni

    ReplyDelete
  2. Bakat seni..bangga dengan artis baru kita

    ReplyDelete
  3. nak follow tetapi x nampak ruangan followers

    ReplyDelete
  4. aduhhh ingatkan sebab sekarang ni musim hujan... rupanya tajuk lagu heheheh
    terus akak cari dekat youtube... oooo akak biasa dengar lagu ni kat tiktok tak tau lah lagu spin... layan lagu nih... akak suka, diberi napas baru pun sedap

    ReplyDelete
  5. Best lagu ni tau..ada dengar sekali ja..nak dengar lagi nanti

    Terima kasih terjah blog saya ya

    ReplyDelete
  6. saya tengah dengar sekarang, rentak dia cam sedih2 sikit
    dua penyanyi ni suara memang sedap bahh

    ReplyDelete
  7. Ini beri nafas baru lagu Acik Spin.

    ReplyDelete
  8. Lama sudah tak dengar lagu.

    ReplyDelete
  9. Belum sempat dengar lagi versi yang diberi nafas baharu ni.

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb