Saturday, August 1, 2020

Tips Wajah Berseri

Assalamua'laikum

Hai hello everything
Lama i x bersiaran di belog
Banyak betul aku mau membawang tapi masa x mengizinkan

Kali ni mau share tips muka berseri sejuk mata memandang


Aku suka betul tengok muka kakak yang berdiri sebelah kanan aku. Berseri betul yang bila ko pandang dia, rasa sejuk ja. Jadi, aku korek la dari kakak sebelah kiri tu.

Rupanya, tips nya adalah:
1) Jaga wuduk
2) Solat dhuha
3) Puasa sunat
4) Solat tahajud

Perghhh, salute gilerrr aku ngan kakak tu 👍👍👍 Memang x pakai bedak weyh. Jeles aku. Aku ni, pakai bedak pun nampak juga parut jerawat 💆

Aku pernah terdengar kakak ni terlajak bergurau, terus dia istighfar cepat-cepat. Satu lagi, x pernah aku dengar kakak ni stress kalau ngajar budak. Sebab amalkan solat tajahud, so tenang ja kakak ni urus budak dalam kelas. Kalau aku, jadi hulk baru bebudak tu diam

So, mari kita sama2 amalkan tips muka berseri ni. 😉😉😉





15 comments:

  1. Itulah hendak muka tenang dan berseri.

    ReplyDelete
  2. Muka berseri datangnya dari hati yang bersih

    ReplyDelete
  3. Jangan lupa selalu senyum. Senyum kan sedekah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi time kijo x blh snym 😂 kena nmpk garang + tegas dgn murid

      Delete
  4. alhamdulillah...terpancar nur diwajah

    ReplyDelete
  5. tgk gmbr je dah tau berseri2 org nya ;-) insya allah boleh buat tp no. 3 tu mcm liat sikit je hehehe

    ReplyDelete
  6. Tak pakai bedak pun berseri ya kakak tu. Alhamdulillah. Terima kasih kongsi tips/rahsia dengan kami.

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb