Friday, May 1, 2020

Yeh Saali Aashiqui


Assalamua'laikum

Start tahun lepas aku mula layan citer tamil. Ni gara2 tengok cut scene di muka buku la ni buat aku terjebak. Tapi siyesss, bagi aku la kan, layan filem tamil/ hindi ni boleh buat jiwa kau happy.

Scene hero belasah musuh kalau citer tamil kita tau sudah kan, memang x logik punya. Tapi kadang2 scene tu la yang bikin terhibur

Tapi lepas kawen, jarang2 sudah aku layan citer tamil. Drama Melayu lagilahhh, memang x layan langsung sudah. So, PKP ni dapat juga la aku layan beberapa citer tamil/ hindi. Kali ni aku mau review dulu pasal citer Yeh Saali Aashiqui


Citer ni pasal si Sahil Mehra yang kena curang oleh gilapreng dia si Mitthe. Si Mitthe si siyes santek, tapi jahatnya ya Rabbi... bergeliga betul otaknya kasi kena si Sahil Mehra sampai si Sahil ni kena sumbat dalam penjara. Pastu, kena kasi masuk lagi ke dalam hospital gila. Lepas 3 tahun di hospital gila, si Sahil muncul untuk balas dendam dengan si Mitthe ni.

Untuk citer ni, aku bagi ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐. Aku syor kan kamurang layan citer ni. Best weyhhh!!! Yang penting endingnya, aku puas hati. Siap jerit dalam hati, "nahhh, padan muka ko. harap muka ja santek" 😎😎😎

17 comments:

  1. Lama dah tak tengok filem Tamil.



    ReplyDelete
  2. Akaklayan jugakfilem tamil tapi tengok jugak hero dan jalan cerita

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pun tngk jln cerita. selalu tngk cut scene

      Delete
  3. ramai jugak tengok kawan2 minat cerita tamil. siap nyanyi lagu dengan riangnya. haha!

    ReplyDelete
  4. dh lama tak layan citer tamil, bkn tak suka tapi selalu panjang sgt sama dgn citer nustan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂😂😂 tapi citer hindustan lebih kpd cintan cintun

      Delete
  5. cambest ni..cerita tamil sekarang dah moden dan makin best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa, tu la. dah setanding hindustan cuma masi kekalkan tradisi

      Delete
  6. akak pun suka layang cerita tamil sekarang ni

    ReplyDelete
  7. Nak layan dati hari tu.. Asyik lupa je.. skrg nie memang best layan filem tamil..

    ReplyDelete
  8. kiranya pompuan tu beauty with no brain laa yek? hahaahah

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb