Saturday, June 8, 2019

Happy Eid Mubarak

Assalamua'laikum

Ucapan tulus lagi ikhlas dari lubuk jiwa yang dalam 😉


Alhamdulillah, raya tahun ni x kalut maciam tahun lepas 😬 sebab merdeka dari exam 😂  tahun lepas raya maciam x raya ja 😹😹😹 sebab time posa ada kelas seminggu, pastu raya keempat atau kelima dah exam 😢 syukur alhamdulillah lulus exam even study last minute 😂

Sebab time posa aku xda masa sangat, so kain pasang untuk raya memang dah beli awal. Kuih raya pun main tempah ja tahun ni. Aku xdak la hebat sangat boleh buat kuih raya sambil belajar 🙄🙄🙄

Story mori kuih raya, exam dll nanti aku citer dalam entry lain. Sebab line internet ni kejam time raya ni, so aku post gambar raya ja dulu 😝

Kami 4 beradik ja 😉 

This year tema kuning cair 😘 Apa warna tema baju raya kamurang?

Teka urutan sulung hingga bongsu 😂

Ni family sebelah bapa tapi lom semua ada

Sorry yang di belakang, terblur 😝😝😝

Omeyyy angattt

kena selindung sikit sebelah my mom, xdak la nampak gemoksss 😂

Nampaknya, raya tahun ni lom slim lagi 😂 seteresss dok pikiaq exam + kem + practical 😅😅😅 cobaan

Mama bapa aku dari dulu xdak masalah nak balik beraya di mana sebab dua2 dari kampung yang sama 😉

Happy Eid Mubarak uollls!
Jangan lupa posa enam yooo





13 comments:

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb