Monday, September 19, 2016

Pasangan Ini Viral Kerana

Assalamua'laikum...

Masih ingat lagi dengan pasangan yang baru-baru ni viral di laman sosial sebab...

Alaaa, sebab yang suami ni umo 18 tahun, yang isteri pulak 42 tahun. Bagi aku tak pelik pun, dah jodoh dorang. 

Ramai yang pertikai pernikahan dorang ni, hanya kerana jarak umo tu. Sampai ada yang sanggup fitnah, kutuk dorang.

Aku post ni sebab citer dorang ni masuk Majalah 3. Minggu pertama selepas dorang nikah, memang x putus-putus orang datang pi uma dorang ni. Biasa, cerita sensasi kan... 

Macam mana aku tau? Memanglah aku tau, aku pun duk 1 daerah ngan dorang ni. Sebelah kampung je. Aritu masa aku lalu depan uma dorang, aku tengok bahagia je dorang 1 family. Opsss, lupa nak habaq. Yang isteri ni dah pernah kawen dulu dan ada 5 orang anak. Tapi, kalau aku x habaq pun korang mesti tau juga kan. 

So, nasihat aku... benda cenggini x payah la nak tabur fitnah, nak kutuk bagai. Dorang dah bahagia tu, jangan kita rosakkan kebahagian dorang. Doakan yang terbaik untuk dorang. Yang kita patut fikir sekarang ni cemana nak mencegah masalah zina yang semakin berleluasa... Janin, anak yang x sah taraf ada di mana-mana. Dalam tandas, dalam semak, dalam longkang... 

Ok, bye! 




2 comments:

  1. Ada orang suka bercakap tanpa berfikir. Sebab itu fitnah berleluasa kan....

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb