Thursday, May 21, 2015

Convocation #throwback

Assalamua'laikum

alhamdulillah, setelah 4 tahun duk timba ilmu di negeri jelapang padi... akhirnya, kini aku dah bergelar graduan! perghhh! aku tipu! kihkihkih. aku lom convo lagi, insyaAllah dalam tahun 2016 or 2017. doakan aku taw! yang sebetulnya, dorang kakak2 senior ni yang convo...

depa dua la yg convo, kak Dila & kak In



tahniah! tahniah! tahniah! bukan senang nak dapatkan degree ni. dengan kau frust time belajar, nak siapkan assignment lagi, nak layan kerenah kawan2 lagi, itulah inilahhh... 

so, daripada aku mengarut lelebih... meh layan gambar2 pre-convo 
kreatif kan? ni bebudak student thailand yang hasilkan. betapa gigihnya depa buat benda alah ni khas buat depa yang convo






next...





Lokasi: depan Chancellory+tasik
Model: kak In & kak Dila
Photographer: NourAdieb *ececeh
kak In


kak Dila











ok, bye!







^_^





No comments:

Post a Comment

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb