Tuesday, April 29, 2014

Kehidupan Saya, Sem 4

Assalamua'laikum


1) Duk asrama Faraby. Dapat rumah di blok C. Tingkat 4. Rumah no 8. Bilik B. Kesimpulannya = C 4-8 (B). Penat nak mampuih ulang alik dari tingkat bawah ke tingkat 4! T___T Tapi, berat tak turun :'(

2) Roomate, 2 orang ja :D Sorang Perak, i pulak belayar dari Sabah

3) Housemate, 7 orang. Perak. Kelantan. Terengganu. Selangor. Melaka. Pahang.

4) Keadaan cuaca : time panas, memang panas yang teramat. time sejuk, rasa macam berada kat Kutub Utara

5) Asal xda program ja time hujung minggu, jangan cari i kat asrama. Memang takkan jumpa! Habiskan masa round 1 Malaysia :p

6) Masuk sem 4 ni, i dah bertekad taknak kelas jam 0800 am ( jadual susun sendiri ), tapi... akhirnya... i dapat 3 kelas yang start jam 0830 am. kiciwa hati den :(

7) Sem 4 memerlukan banyak pengorbanan berjihad, terutama berjihad time nak naik bas

8) Sem ni, ambik 19 jam kredit. insyaAllah, doakan saya ^^

9) Skang ni, berjihad lawan sikap malas. Rasa sangat teruk sem ni, asyik escape kelas. huhu o.O

10) I tak suka tapau makanan, kengkadang boleh hilangkan selera makan. Kalo makan kat medan belakang, komprom akan duduk dekat ngann kipas besar

11) Suka pandang dorang dorang yang lain jantina, terutama yang sedap mata memandang. Konon konon menghayati keindahan ciptaan Allah ( padahal banyak lagi keindahan yang Allah beri boleh ditengok ) saja, gatal lebih

12) ok, tu ja. bye!






^_^




12 comments:

  1. Zumal singgah balas sini, rajin2 study yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah, thanks sudi singgah d blog ni ya @Ahmad Zu Mal Md Rayi :)

      Delete
  2. amboih... kemain menikmati keindahan ciptaan Allah yea :p heheheh

    good luck :D bestnya zaman belajar...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, sejuk mata memandang. kihkihkih. thanks. yup, zaman bljr zaman yg x blh dlupakan @Nora Karim :)

      Delete
  3. Replies
    1. haha, hobi yg mengarut tu @Ann Ishak :)

      Delete
  4. moga berjaya di dalam pelajaran. in shaa Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah, ameeen. thanks @lynn kamarul :)

      Delete
  5. as salam. soalan2 tu mcm kena tag dgn seseorang je? hmm..abe kie jd follower kr 998 blog cik nour. tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlkmsalam, hee saja@. xda kena tag pun. thanks sudi follow @ZUKI DIN :)

      Delete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb