Sunday, July 31, 2016

Salam Syawal

Assalamua'laikum

Salam Syawal 1437H
Masih belum terlambat untuk aku ucap Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin: D

So, tahun ni... giliran beraya di kampung aku plak. Ehhh? ahahahaha. memang tiap2 tahun beraya di satu kampung ja. 

Nasib lerrr mama & bapa dari kampung yang sama. Xda lah drama berebut nak balik kampung siapa XD 

Entri ni aku nak share gambar raya tahun ni. Alhamdulillah, raya tahun ni biarpun x semeriah raya dulu-dulu... tapi ukhuwah di antara keluarga semakin erat terjalin. xda yang lebih menggembirakan selain itu: ')

raya kedua baru kami sekeluarga dapat gambar sama2. jubah plain ni tahun lepas dah aku beli, x sangka plak jadi baju raya kedua tahun ni. siapa nak jubah plain ni, blh contact sy: D


RAYA PERTAMA:

Memang dah rutin tiap tahun, raya pertama family sebelah my mom akan berkumpul untuk ziarah kubur secara berjemaah... so, tahun ni ada kelainan sikit. sebelum ke kubur, kami buat majlis khatam Quran then sedekah surah Yasin buat mereka yang telah pergi.

lepas tu, sesi fotografi plak 




RAYA KEDUA:

Kami berkumpul di rumah sepupu aku sebelah bapa plak. Idok lerrr semua berkumpul, yang balik kampung je. 

Ada kenduri kecil-kecilan. Abis tahlil, zikir, doa, makan... sesi fotografi plak XD

kami 3 beradik, muka memang x sama 



RAYA KETIGA:

Beraya ke rumah sepupu sebelah bapa pulak, tapi gambar ramai-ramai xda: '(

otw

ada cerita di sebalik baju aku yg cantik tu XD



bapa ngan adik lelaki aku jenis yang x suka bergambar, jd sikit je la gambar yang ada muka dorg 




pssst, ada promosi jubah plain Abaya Maria buy 3 free 1. boleh singgah di ig: @jubahplain 




1 comment:

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb