Monday, December 18, 2017

Hargailah Masa Lapang Anda

Assalamua'laikum

Hai hai hai
Lama aku menghilang, jangan risau... aku masih bernafas. Alhamdulillah 😊 Cuma sekarang ni terlobih busy mengalahkan menteri 😥

Ahad ja aku free sebab takda kelas. Tu pun bukannya free sangat. Cuci kain, kerja kursus berlambak, tapi dapat juga la aku curi masa pi berjalan di 1B 😂 Yolah, release tension katenyerrr

Syukur juga la takda kelas malam, sebab kengkadang kalau dah banyak masuk dalam otak aku, automatik sel-sel otak aku sakit. Tak berhubung... Tiap hari aku just sediakan 2gb ruang dalam otak aku 😝 Kalau dah full tu, memang tak boleh dah dipaksa masuk 😂😂😂

Ni pun curi masa sikit update blog. Nantilah kalau free, BW pi blog lain. Bubye

Riadah, nampak tu Gunung Kinabalu di belakang tu? X nampak pendek umur 😂

Abis pakaian berlumpur 😂

Ramai gugurl? Sebab kelas ikut susunan nama 😂

Pembentangan

Kelas Pedagogi

12 comments:

  1. wow... seronoknya zama2 masa ni... bersama rakan2 dlm kelas dengan lecturer kan...

    ReplyDelete
  2. seronok la boleh luang masa dengan kawan. adieb bukan dah dapat posting ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah posting kak, tp sy ada Kursus Dlm Cuti (KDC). Time cuti, masuk maktab

      Delete
  3. Take care, Nour. Dalam busy busy tu jangan lupa jaga kesihatan ye :)

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan segala urusan seharian..
    Kalau tak sempat, post gambar dan cerita sikit-sikit begini pun best jugak at least tahu perkembangan di sana..
    Take care dear!

    ReplyDelete
  5. Bestnya ada waktu bonding macam ni. Merapatkan lagi ukhwahn sesama kita^^

    Follow dekat sini, salam kenal dari https://fatinshahrizam.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. rindu pulak zaman belajar bila baca post ni. Best sangat spend time siang malam. Sekarang dah kerja memang rutin sama je huhu

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb