Wednesday, January 11, 2017

The Most Beautiful MMA FIGHTER in the World

Assalamua'laikum

Disebabkan external hard drive aku dipinjam tak bagi balik dengan aku 😠, so layan ja la cerita yang ada di laptop. Nasib baik 'Roommate' aku saved di laptop. Tak juga boring macam rancangan kat astro. Ehhh 😜


Aku suka Roommate yang season 1 ni berbanding season 2. Aku suka tengok si Song Ga Yeon. Comel ja dengan pipi pau dia 😍 

Fullname: Ga Yeon "The Deadly Beauty" Song
Age: 23 ( born December 28th, 1994 )
Height: 157.48 cm
Weight: 48.08 kg ( sama ja berat kami 😄 )

Dia kongsi bilik dengan Park Bom & So Ra. 

Kaum lelaki Roommate semua dah kena tendangan wanita dia ni 😜

Ahli Roommate 1:

Song Ga Yeon: mixed martial artist
Lee Dong Wook- actor
Park Bom- singer (2NE1)
Lee So Ra- model/ radio personality/ MC
Shin Sung Woo: singer/ actor
Park Chan Yeol: singer (EXO)/ rapper/ actor
Hong Soo Hyun: actress
Nana: singer (After School)/ model/ actress
Seo Kang Joon: singer (5urprise)/ actor
Park Min Woo: actor
Jo Se Ho: comedian/ actor






6 comments:

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb