Monday, April 9, 2012

Jom Jenjalan Ke Blog Dorang :D




Entry hari ni tentang sesi promote blog. First aku nak promote blog rakan-rakan blogger yang satu group dengan aku.



Blog serba purple ni milik blogger Miera. Blog yang smart, simple and cute. Aku suka!

Lagi blog serba purple milik blogger Anis. Berasal dari negeri di bawah bayu, like me!

Aku suka header blog milik Nilam Suhana ni. Serba fantasi ( bagi akulah ). Menarik minat aku!

Hehehe, blog milik Ayue Jean . Kalau aku free, memang akan jenguk blog dia and komen sekali.

Segala isi kandungan dalam blog milik Ary Ariasputera adalah asli, no ciplak-ciplak ok! Ada melodi lagu, lirik lagu, penceritaan dan coretan puisi dalam blog ni. Cayalah!

Blog yang mengandungi unsur nasihat, tazkirah milik Bintu Zainal . Jiwa bergelora digalakkan singgah blog ni XD

Bila tengok header Zamani ni, rasa macam nak terbang je.

Header serba pink. Cappuccino vs Chocolate? Tak pernah try, insyaAllah satu hari nanti. Cute header, blog milik Suhaila.

Lagi blog colour purple. Yang ni milik Masz Sidek. Jealous aku dengan header dia, comel sangat. Nak satu! hee

Yeah, alhamdulillah selesai akhirnya misi aku untuk promote blog rakan-rakan blogger yang satu group dengan aku. Korang boleh jenguk-jenguk blog dorang, insyaAllah dorang bukan jenis yang sombong mombong ok . Jom terjah ramai-ramai. 

Korang boleh klik sini kalau nak BW rakan blogger yang lain.





^_^





4 comments:

  1. wah :) bestnya . tahniah-tahniah :) tumpang gembira <3

    ReplyDelete
  2. huhuhu... thanks yer promot blog saya...:)

    ReplyDelete
  3. terima kasih krna promokan..

    dah promo di sini jugak :
    http://bintuzainal14.blogspot.com/2012/04/jom-terjah-mereka.html

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb